25
MAR
2024

Diumenge de Rams - 2024



El diumenge de Rams, comença oficialment la Setmana Santa i comença amb la commemoració de l’entrada triomfal de Jesús a Jerusalem, enmig d’una gran multitud que l’aclama com a Rei i Messies.

Segons els evangelis, Jesucrist va entrar muntat en un pollí a Jerusalem, com a Príncep de Pau. Els estudiosos raonen que hagués pogut anar muntat en un cavall, símbol d’un guerrer i de poder, però va escollir un pollí símbol de la humilitat.

La gent va dipositar els seus mantells i també branques d’olivera i de llorer, fent realitat aquelles paraules del profeta Za 9,9:

Alegra’t, ciutat de Sió,
crida de goig, Jerusalem.
Mira el teu rei que ve cap a tu,
just i victoriós;
arriba humilment, muntat en un ase,
en un pollí, un fill de somera.



Escribir un comentario

No se aceptan los comentarios ajenos al tema, sin sentido, repetidos o que contengan publicidad o spam. Tampoco comentarios insultantes, blasfemos o que inciten a la violencia, discriminación o a cualesquiera otros actos contrarios a la legislación española, así como aquéllos que contengan ataques o insultos a los otros comentaristas.

 
Rector: Mn. Ramón Maria Vila

Plaça Carme Llinás, 1
08620 Sant Vicenç dels Horts
Barcelona

Telf: 93.656.16.55
Correu e-mail: Mn. Ramón Maria Vila
ramonmariavila@gmail.com

Página web desarrollada con el sistema de Ecclesiared

Aviso legal | Política de privacidad | Política de cookies